stellahaglund.blogg.se

2013-04-03
01:14:39

Mobbning...
Hej igen. Jag fick en kommentar på mitt senaste inlägg att jag skulle skriva vad jag tycker om mobbning. Här är mitt svar: det är något som inte borde finnas! Jag kommer ALLTID att vara imot det! Det är så onödigt att gå runt och kasta iväg skit på en person! Jag fattar verkligen inte varför man ska gå runt och hacka på varandra?! Det har till och med gott så långt att folk som har blivit mobbade har tagit självmord.. det är så sjukt!! det finns inte ord för hur mycket jag HATAR mobbning! dom som mobbar har nog också fått väldigt mycket skit innan så att man vill ge igen på nått sett?! men asså vafan?! Jag kan inte förstå hur man äns kan få tanken att man ska mobbas!? Hur fan tänker vissa? jag menar vem blir glad över att få massa skit över sig? INGEN!! Alla har inte vänner som finns där för en. Ingen är perfekt men ALLA är speciella på sitt sätt! Mobbning finns ju även på internet, alltså nät mobbning. Det är seriöst slöseri på tid! att sitta och skriva hat till en annan via internet... Det är så taskigt, fegt, ja det är så mycket fel men både nät mobbning och "vanlig" mobbning! det kan vara en 10 meters lång lista på vad jag och säkert många andra HATAR om mobbning! Det är  lågt med mobbning! 
Det är så sjukt dumt att gå fram till nån och säga något taskigt om en annan person.. Man kan säga många saker men ALLT sårar! 
 
 Det är många som ser när nån/några mobbas men vågar inte gå fram och säga "STOP"..
asså va?! 
Varför vågar man inte? 
Jo kanske för att man är rädd för att själv bli inblandad eller nått sånt. Men ändå, nån gång MÅSTE nån säga att det räcker! Detta kan inte hålla på förevigt!... 
Stå upp för varandra istället för att stå och kolla. GÖR NÅGOT!
Gud, det är helt jävla otroligt dåligt med mobbning! usch jag blir bara så arg på alla som ska gå runt och hacka på andra!...
Ja, ni kanske fattar att jag VERKLIGEN HATAR mobbning!
Godnatt å sov gott! Puss å kraaammm <333
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: